Biuro Rachunkowe COMMERCIAL rachunkowość  informatyka                                   

                  Home ] Up ] Zapytanie ] O nas ] Kontakt ] Prasa ] Software ] DELL ] Usługi ]  [ Sklep ]                              

 

 

 

 

 

 

 

        

Zapoznaj się z Magic DESK®iem   

  • Ułatw i przyśpiesz rozwiązanie problemów jakie mają użytkownicy!
  • Zautomatyzuj odpowiedzi na najczęstsze pytania!
  • Odkryj najbardziej problematyczne tematy, zanalizuj i znajdź rozwiązania systemowe!

Rozwiązanie, które znacznie ułatwi Ci pracę to intranetowa aplikacja Magic DESK®. Moduł ten zintegrowany jest ze sprawdzonym systemem do audytu oraz ewidencji oprogramowania i sprzętu komputerowego PCinfo®Magic EYE. Wygodą tego rozwiązania jest błyskawiczny i szczegółowy przegląd konfiguracji komputera.

Filozofia Magic DESK®u oparta jest na poziomie użytkownik-administrator systemu-serwisant, przy czym jego głównym atutem jest efektywność nadzorowania i zarządzania zgłoszeniami użytkowników. Dzięki HelpDesku możesz zbierać problemy od wszystkich użytkowników w sieci i po przydzieleniu kompetentnym serwisantom problemy te szybko i efektywnie rozwiązywać.

Wykorzystując system utworzysz sobie bazę problemów i rozwiązań dokładnie według Twoich potrzeb, tzw. Knowledge Base (Baza Wiedzy) – wszystkie zgłoszenia użytkowników wraz z rozwiązaniami zostają w bazie. Użytkownicy mogą więc wyszukiwać rozwiązania swoich problemów z już istniejących odpowiedzi a administratorzy mogą analizować częstość występowania zgłoszeń z różnych dziedzin, ilości zgłoszeń poszczególnych użytkowników a następnie znaleźć odpowiednie rozwiązania i podjąć adekwatne działania (szkolenia, wymiana sprzętu...)

Przebieg rozwiązania problemu za pomocą Magic DESK®u

  1. Logowanie do aplikacji jest bardzo łatwe. Użytkownik, który jest zalogowany do domeny Windows nie musi nic wpisywać i automatycznie jest zalogowany do Magic DESK®u. Użytkownicy, którzy nie korzystają lub nie są częścią Aktive Direktory wprowadzani są ręcznie do PCinfo®MagicEYE za pomocą nazwy oraz hasła.
     
  2. Użytkownik wpisze swój problem do Magic DESK®u z określeniem kategorii, szczegółowym opisem oraz z priorytetem rozwiązania.
  3. Zgłoszenie zostanie wpisane do bazy danych, gdzie administrator Magic DESK®u przydzieli właściwenu serwisantowi, odpowiedzialnemu za określony zakres zgłoszeń. Serwisant może także sam przejąć konkretne zgłoszenie.
  4. Serwisant automatycznie otrzyma za pomocą Magic DESK®u informacje o zgłoszeniu i zacznie rozwiązywać problem. Sposób jego rozwiązania zapisze do bazy danych a zgłoszenie zaznaczy jako rozwiązane.
  5. Na podstawie zmiany stanu zgłoszenia, użytkownik zostaje poinformowany e-mailem o rozwiązaniu danego problemu.
 

       Home ] Up ] Zapytanie ] O nas ] Kontakt ] [Home] [Up] [Zapytanie] [O nas] [Kontakt] [ Sklep ]         

Copyright © 2006 Biuro Rachunkowe COMMERCIAL Kraków
Last modified: lutego 24, 2010