
Zapoznaj się z Magic DESK®iem
- Ułatw i przyśpiesz rozwiązanie problemów jakie mają użytkownicy!
- Zautomatyzuj odpowiedzi na najczęstsze pytania!
- Odkryj najbardziej problematyczne tematy, zanalizuj i znajdź rozwiązania systemowe!
Rozwiązanie, które znacznie ułatwi Ci pracę to intranetowa aplikacja
Magic
DESK®. Moduł ten zintegrowany jest ze sprawdzonym systemem do audytu oraz ewidencji oprogramowania i sprzętu
komputerowego
PCinfo®Magic
EYE. Wygodą tego rozwiązania jest błyskawiczny i szczegółowy przegląd konfiguracji komputera.
Filozofia
Magic
DESK®u oparta jest na poziomie użytkownik-administrator systemu-serwisant, przy czym jego głównym
atutem jest efektywność nadzorowania i zarządzania zgłoszeniami użytkowników. Dzięki HelpDesku możesz zbierać problemy od wszystkich użytkowników
w sieci i po przydzieleniu kompetentnym serwisantom problemy te szybko i efektywnie rozwiązywać. Wykorzystując system utworzysz sobie bazę problemów i rozwiązań dokładnie według Twoich potrzeb, tzw. Knowledge Base (Baza Wiedzy) –
wszystkie zgłoszenia użytkowników wraz z rozwiązaniami zostają w bazie. Użytkownicy mogą więc wyszukiwać rozwiązania swoich problemów z już
istniejących odpowiedzi a administratorzy mogą analizować częstość występowania zgłoszeń z różnych dziedzin, ilości zgłoszeń poszczególnych
użytkowników a następnie znaleźć odpowiednie rozwiązania i podjąć adekwatne działania (szkolenia, wymiana sprzętu...)Przebieg rozwiązania problemu za pomocą
Magic
DESK®u