|
|
Wydajność pracowników w Twojej firmie jest tak wysoka, że nie potrzebujesz jej zwiększyć? Z pewnością nie zaszkodzi wiedzieć czy skutecznie wykonują swoją pracę. Do tego możesz wykorzystać aplikację Magic GUARDIAN® – łatwa kontrola każdej stacji roboczej.
Jeżeli tak, to aplikacja Magic GUARDIAN® stworzona jest dokładnie dla Ciebie! I to nie wszystko! Głównym zadaniem programu jest przekazywanie informacji między menedżerem na stacji sterującej oraz agentem na końcowej stacji roboczej. Od momentu instalacji programu Magic GUARDIAN® żadna praca na komputerach poszczególnych użytkowników nie będzie ukryta dla osoby nadzorującej! Magic GUARDIAN® utworzy listę wszystkich komputerów w sieci. Główne zadania składają się z sześciu podzakładek, rozpisanych na poszczególnych „kartkach“. Menedżer wybierze z listy kontrolowany komputer a po wybraniu odpowiedniej karty otrzyma następujące informacje: Zakładka Ogólne przedstawia przede wszystkim informacje identyfikujące komputer. Są to: informacje o użytkowniku, fizycznym umieszczeniu oraz informacje o systemie operacyjnym. W zakładce Ekran Menedżer wczyta wygląd ekranu wybranego komputera („zrobi zdjęcie“) a w wybranym czasie jest informowany o jego aktualnej czynności. Agent pracuje skrycie, co znaczy że użytkownik komputera nie wie, że jest w tym czasie monitorowany. Przegląd programów wykorzystywanych na PC w dowolnym przedziale czasowym, otrzymamy w zakładce Programy. Menedżer z łatwością ustali nazwę programu, datę i czas uruchomienia, czas pracy na klawiaturze oraz myszy, itd. Dodatkowo czas pracy użytkownika można także uwidocznić na wykresach. W zakładce Sieć znajdują się przede wszystkim dane o dostępie PC do internetu: data, ścieżka połączenia (URL), czas pracy, ilość danych itd. W ten sposób Menedżer uzyska natychmiast informacje o wykorzystywaniu komputera w celach roboczych czy prywatnych. Szczegółowe informacje o danych znajdujących się na rysunkach PC możesz znaleźć w zakładce Pliki i foldery. Zakładka ta jest właściwie „małym eksploratorem“, który umożliwia przeglądanie wszystkich dysków oraz folderów, wliczając ich otwarcie, usunięcie czy zmianę nazwy. Jest to kolejny środek, dzięki któremu można ustalić, czy użytkownik zajmuje się tylko zadaniami związanymi z pracą. Ostatnia zakładka Procesy ma możliwość przeglądu wszystkich aktualnie uruchomionych procesów i programów. Wyświetli ich nazwę, datę oraz czas otwarcia. Bezpośrednie wejście do każdego programu podaje ogólne oraz szczegółowe informacje wliczając wykorzystanie pamięci. Administrator może bezpośrednio ingerować do procesów bez konieczności zgody użytkownika. |
Copyright © 2006
Biuro Rachunkowe COMMERCIAL Kraków
|