Biuro Rachunkowe COMMERCIAL rachunkowość  informatyka                                   

                  Home ] Up ] Zapytanie ] O nas ] Kontakt ] Prasa ] Software ] DELL ] Usługi ]  [ Sklep ]                              

 

 

 

 

 

 

 

        

 

                                      Cennik 

System enova sprzedawany jest w trzech odmianach funkcjonalnych, w „trzech kolorach”. W związku z tym system      enova może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności.

Wersja platynowa to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania Użytkownika. System w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia „doczytywanie” zewnętrznych modułów DLL. Modułów tworzonych przez integratorów systemu niezależnie od producenta. API – jest to biblioteka klas .NET umożliwiająca zarządzanie obiektami składającymi się na system enova. Dzięki tej bibliotece istnieje możliwość wpływania na edytowane dane, np. poprzez dopisywanie specjalizowanych (formatek, funkcji), które rozszerzają standardową funkcjonalność systemu o funkcjonalność dedykowaną dla danej firmy. Stąd też lepiej można dostosować system enova do potrzeb Użytkownika, w tym umożliwić współpracę enova z innymi aplikacjami. Przykładem takiego rozwiązania jest możliwość, rozszerzania karty kontrahenta, karty towaru np. o dane związane z normą ISO. Czy też, przygotowanie własnej (poza standardową wprowadzoną w programie) procedury importu danych z plików RCP (Rejestrator Czasu Pracy) umożliwiającej przygotowanie danych dla szczegółowego rozliczenia czasu pracy, na poziomie programu placowego. Innym przykładem zastosowania wykorzystania API jest połączenie modułu księgowego, ze specjalizowaną aplikacją do sprzedaży samochodów, czy modułem do produkcji okien. Wersja złota dla wymagających użytkowników, którzy prowadzą księgowość w oparciu o plan kont, stworzony został system w wersji złotej. Adresowany jest głównie do średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły obsługujące działy sprzedaży i kadrowo-płacowy posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wersji srebrnej, a cały system jest wyposażony w mechanizm definiowania przez Użytkownika dodatkowych pól (cech) do dowolnych elementów systemu. W ten sposób Użytkownik samodzielnie rozszerza funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą być wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz. System w wersji srebrnej przeznaczony jest dla małych i średnich firm, do obsługi podatkowo-finansowej Podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta.

 

    

       Home ] Up ] Zapytanie ] O nas ] Kontakt ] [Home] [Up] [Zapytanie] [O nas] [Kontakt] [ Sklep ]         

Copyright © 2006 Biuro Rachunkowe COMMERCIAL Kraków
Last modified: lutego 24, 2010